En dimma som inte vill lätta

Det har varit en händelserik vecka, den sista i april. Många fester, med helt olikt folk. Allt från 40-tagare till nästan tonåringar, gamla och nya vänner. Lyckades med bedriften att inta alkohol, i ansenliga mängder, fyra dagar i rad, ons-lör. Har mått prima och varit på bra humör hela tiden, men självförtroendet blev väl lite högt sista dagen och student-ölen för billig. Dimman ligger tät runt stora delar av den kvällen.

Det är jobbigt, att inte veta exakt vad man gjort eller sagt som har fått stora konsekvenser. Gamla vänner är påväg ut ur mitt liv, samtidigt som nya kanske är påväg in. Allt lite halvt dolt av en dimma som börjar lätta, men kan ha gått vilse medans den legat tät. Står på osäker mark, vet inte vart framtiden bär, eller med vilka.

Jag vet inte riktigt vart det är jag hamnat i tillvaron. Jag har ställts inför många val, som har varit oundvikliga, men vet inte om de har varit de rätta. Jag känner mig tom, vet inte hur jag ska känna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0