Tappa kontakten

Sky_dawn
Det känns som om jag tappat kontakten med mig själv. Jag har gjort saker jag aldrig trodde om mig själv. Svikit en person jag hållt mer kär än någon annan. Lekt på en annans känslor och behov. Jag har blivit någon jag inte vill vara. Jag har känt honom lura i ögonvrån, vetat att det inte har varit ett långt steg att ta, men jag trodde jag hade koll. Jag tog steget utan att märka det. Och nu har jag begått misstag som jag inte tror jag någonsin kommer att glömma.

Just nu vill jag helst försvinna från omvärlden, in i mig själv, där kan jag inte göra någon skada.

Kommentarer
Postat av: Browken

Älskar dina inlägg, sitter och kollar flera gånger per dag. Ibland känner jag verkligen igen mig. Dock så känns det som om du missat några rader den här gången. Hoppas du förstår vad jag menar. Fortsätt skriva. Riktigt bra.

2007-05-16 @ 16:04:48
Postat av: Appe

Tack så hemsk mycket! Du har alldeles rätt, jag var väldigt ospecifik i det här inlägget. Dels för att skäms över mig själv, och dels för att jag inte vet var jag skulle börja. Har inte skrivit allt för mycket om det senaste veckorna, men hänt en hel del..

2007-05-16 @ 22:05:46
URL: http://oskyldigpojke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0