The Hills, The Queen, The Drama

Åååååh jag sitter som på nålar. Dramat, det är otroligt! Kommer Lauren någonsin bli vän med Heidi igen. Och kommer Heidi för en gångs skull inse vilken manipulativ skithög Spencer är. Och vad kommer hända när Lauren får reda på att Stephanie har träffat hennes Doug. Och och och... Näh, shitt asså, det e bah för mycke... jag måste bah veta... jag måste se nästa avsnitt!

The Hills, jag har laddat ner varje nytt avsnitt, efter att de inte kommit tillräckligt snabbt på MTV. Vänskapsdramat som utspelar sig, jgfår inte nog av det. Det lite sorliga är hur det faktiskt inte är speciellt överdrivet, att vara så dramatiskt mellan vissa vänninor. Hur långsiktiga vissa kan vara. Hur svårt vissa kan ha att släppa misstanken mot någon annan. Och så Oj, ett minsta tecken, så har alla deras farhågor bevisats och de är svikna och pratar aldrig med den personen mer. Facinerande.

Jag har själv erfarit och varit en av pojkarna i mitten, där man inte får prata med vissa personer för att de är fiender. Där man hela tiden måste välja sida efter vad andra personer har för konflikter med en annan. En konflikt som kanske är över veckan efter och då är det ok och umgås med den där andra personen som är kompis med den där andra som konfilkten egentligen handlade om men som faktiskt bara var ett missförstånd till att börja med. Men det är ju glömt nu. Facinerande, och jag tror det är just där för jag facineras, för att jag upplevt. Jag kommer på mig själv med att konstant sitta med ett fånigt igenkänannde smil på läpparna när jag tittar.

Koolaste personerna, Audrina och hennes Justin. Han, den enda som verkar ha lite distans, som inte växt upp med silverskeden i munnen på en av Beverlys Kullar. Jag tror det betyder mycket. See them.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0